tessaanringdahl, nya bridezilla?!



Hej kära blogg.

Jag tror faktiskt de här med bridezilla passar mig jävligt bra. Jag har ju liksom redan börjar planera mitt bröllop. I detalj dessutom. Nu är jag inne i de här med bröllops klänningen hur jag vill att den ska se ut. Som ni ser ska den inte ha några axelband. Jag skulle gärna vilja att den var rätt bar på ryggen. Men oxå väldigt stor nedtill. Helst skulle jag vilja ha en klänning som visar benen. Men jag vet inte de är bara att fortsätta leta. här ser ni ju då några favoriter jag skulle vilja ha en blandning av alla de här.







Ja hur skulle brudgummen se ut då?

Han skulle nog få vara väldigt klassisk och mjuk men hård samtidigt i klädseln. Han skulle vara tvungen o ha en blomma på bröstet helst lite baby rosa eftersom att jag vill att min bukett ska vara baby rosa. Hans bestman skulle hjälpa honom o klä honom och se till att precis allting såg perfekt ut. Jag skulle inte vilja att han hade någon färg på kostymen eller skjortan. Han ska inte heller ha massa mönster utan de ska vara en fin normal skjorta. Helst något fint märke kanske. Så att han iallafall har ngnting o skryta över, haha. *förutom mig som brud då(a)*











Men hur skulle mina tärnor se ut då? & deras näbbklänningar?!

Ja antagligen såhar. Den första klänningen skulle nog min lillasyster ha Isabella. Fast hon måste självklart ha vuxit till sig lite innan Sen de andra klänningarna skulle mina närmaste tjej vänner ha. Jag tycker min systers klänning var super duper fin. Och de andras oxå såklart. Annars hade jag ju inte valt dom. Oh jag vill gifta mig nununu!





Så glada skulle iallafall min pojkvän/mans bestmans vara iaf, (elr jag skulle tvinga dom...)

Min mans bestman? Hm.. hur skulle de se ut..
Jag tror nog de skulle oxå vara väldigt orginala men min mans bestman elr bror skulle nog vara lite mer speciell sen skulle resten av de andra best mans vara mer orginala. De skulle inte vara så långt ifrån min mans kostym och bestmans. Jag skulle helt vilja att de skulle ha en rosa skjorta eller iallafall en rosa slips eller en vit med rosa inslag i i själva skjortan. Andra bilden är när Chuck är bestman i gossip girl. Hans kostym är dunder snygg&het så den skulle inte passa fel.





bridzilla elr tessan?! yup  i don't know...
Nu tror jag att jag har drömt färdigt för idag... men som sakt ja tror nog jag skulle vara den värsta bridzillan ngnsin. Om bara sverige hade bridzilla på tvn oxå! :)

c ya /tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0