tillbaka från stan

Hej underbara blogg.

Först åkte vi till Ö&B köpte lite schampoo och balsam och så. Sen åkte vi då med bilen till stan där vi gick omkring i de här affärerna med saker. Så då fick vi ett varsitt sugrör. mitt är då hjärtat som de står love i, aso själva ordet kärlek är alltiid liksom jag. På nationella provet när man skulle välja en bild och förklara tog ja de med tjejen&killen. De är som vanligt liksom, jag tar alltid det med kärlek. & SPECIELLT OM DE ÄR ROSA. Ja tro de elr ej jag gick in i Game med min lillebror, elr han rättare sagt drog in mig i Game och så blev de vi fick med oss två spel där ifrån. & ja jag har min mörka sida jag älskar barn&äventyrsspel på tvn. Snart har bella och alex kört klart de ena av dom så då tänkte ja sätta mig med det andra spelet då man bara kan spela en spelare.

Men iallafall förut hann jag inte blogga klart om min outfit så jag tar de nu lite snabbt, dagens outfit blev Skjorts från Cubus för 249;- (om ja minns rätt) och ett linne från Jc för 129;- och mina ballerina skor för 249;- från skopunkten. Kände mig sommrig idag. Dagens makeup var då Mascara bara, känner mig jätte stolt o min mamma&låtsas pappa var gladare än mig. Min pappa var överlycklig för att ja inte hade sminkat mig. Han klappade mig på kinderna och sa "Du är så fin endå utan massa smink..." jag antar att de känns bättre när man får sånna kommentarer även om jag inte känner mig så särskilt fin men ja, jag får helt enkelt lyssna på mina nära och kära.

Just det får absolut inte glömma o säga att jag fick med mig ett halsband från ur&penn oxå. En guldig groda med blingbling ögon och blingbling halsband. Jätte fint! Vi åt på Istanbul kycklig Kebab idag, de var gott men jag föredrar nog Chicken Kebaben i filmstaden, jag vet inte varför men de är godare. Nu börjar jag bli törstig när jag ser colan i glaset på bilden så ja får väl gå ner och blanda lite saft åt mig. elr vad tycks?




puss & kram c ya / tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0