utebio here we come, (a)

Ikväll blir det utebion med de bästa. Ska snart iväg och träffa världens underbaraste Gustaf och sen ska han o ja ha sällskap upp till utebion där vi träffas bland annat ide & emelie. Hoppas de blir en lyckad kväll, de tror jag iaf, (a) Det brukar bli lyckat iallafall, men nu tycker jag att jag borde göra iordning de sista innan jag måste rusa men först måste jag ta en sak?

jag har inte läst artikeln om de här med Michaels död med alla mediciner och det men alltså HERREGUD?! Jag förstår att läkarna skulle vilja döda en sån stor kändis för o bli känd  liksom men wtf? hur många får man inte emot sig om man dödar michael liksom? Men aja jag ska läsa artiklarna och de innan jag börjar hetsa upp mig, men jag vill helst inte läsa artiklarna eftersom att då börjar ja tro massa sakerna för jag blir lätt påvärkad av sånna saker, haha så jag lugnar nog ner mig med det.

Men sen en sak till, Vilka här tror att michael var pedofil? Och vilka tror itne, skulle alla bara kunna lämna en lite kommentar här. Så jag kan skriva vad jag tycker sen.. så kanske de blir ett litet inlägg om just det. :)

Tack, c ya / tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0