utomlands!!!!

just nu vill jag bara härifråååååååån...

nej jag ska inte utomlands, elr iaf inte vad ja vet om inte ngn utav er söta läsare skulle vilja bjuda mig på en resa till ngt varmt ställe? .. inte, nej? nej ja trodde väl inte det. OH JUST NU BARA FÖR TILLFÄLLET KÄNNS ALLTING SÅ TRÅKIGT OCH MENINGSLÖST! Men så ska de inte vara imorn fyller min underbara älskling ide år, hon har redan fått en del av presenten hon fick nämnligen 100kr som hon fick köpa vad hon ville för o imorn får hon en till present vilket inte skulle vara så smart o avslöja. (a) Men jag är inte färdig med min älskling där på ett tag. Sen ska jag försöka dra ut henne till mig ngndag så hon kan sova hos mig, (a) YIPPI!

Men över till rubriken, ja vill åka utomlands nu nu nu nu nu nu nu, kenza kom hem från Kreta idag och Kissie kom hem från Finland idag så ja har bara sätt massa fina bilder.. o här har de varit kallt.. *enligt mig dårå(a)* & så sitter jag här o kollar på massa fina strand bilder så jag blir ännu sugnare, men ja vill åka till thailand o innan jag dör så ska jag de! ENSAM ELR INTE JAG SKA!



nu hoppas ja ngn blev riktigt sugen, o ja hoppas verkligen mamma elr pappa läser de här o att de bestämmer sig för att vi ska åka nu på en gång, sista minuten! Skulle inte de vara en riktigt räddare i nöden elr?

/ tessaanringdahl
Kommentarer
bv <3 / 2009-07-27 @ 14:57:55

du hade ju alltid kunnat folja med mig och va med farsan hela dagarna (a), do hade du suttit po strande varje dag, sen just nu antagligen suttit brevid mig och suttit nere i receptionen och suttit vid datan (a), men de hade val inte vart so kul, 35 grader i vattnet och typ 40 grader i luften, nae inget for dig va? ;) <333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0