världens jobbigaste natt..

tjena tjena sötnosar.

Inatt hade jag de bara för jobbigt, fast de började bra men ja iallafall. Först pratade jag med gustaf sen så somnade jag, sen vaknar jag av att jag spilde ut hela glaset med vatten..skönt?! Vaknade upp o trodde jag hade kissat på mig typ men isåfall hade de vart lite konstigt eftersom att de var blött upp vid magen o brösten typ. Jag hade iallafall legat och hålt i mitt glas med vatten o så hade de vält så hela sängen blev dygn blöt så de var bara för mig o stiga upp, dra bort lakanet och sen försöka torka upp de mesta av vattnet och sen la jag våran bruna filt över de blöta så ja kunde fortsätta sova.. RIKTIGT JOBBIGT, men innan jag ska sova så rullar min lillesyster över (vi delar säng hos pappa, dubbelsäng dock!) hon rullar iallafall över på min sida så jag får typ damp o försöker knuffa bort henne men de går inte hon är som ide säger om mig "som en magnet när man sover med henne" så ja jag tänker svara på er fråga på en gång, vi är hel syskon! Men iallafall tillslut fick jag bort henne och kunde somna om. men sen vaknar jag mitt i natten av att de luktar äckligt i rummet så jag går upp o öppnar fönsteret och håller på. Men sen iallafall så funkade inte det så jag sprutade parfym i hela rummet.. ja jag är parfym galen..


världens underbaraste parfym.. (a)<3

/ tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0