Vem är snyggaste kostym killen?

Åsikter om kläder inför galor m.m

När det är gala och andra stora saker så är det alltid lättare för tjejerna att hitta kläder eftersom att de har mycket större urval? Men när de kommer till killarna står det nästan alltid mellan de olika kostymerna som ser ungefär likadana ut. Gud så tråkigt det måste vara att vara kille, samma sak när de gäller med affärer? Kolla bara vi tjejer har, Gina Tricot, Glitter, Cubus (där de bara finns kill barn&ungdomskläder), Lindex, Åhlens, Monki, Bikbok, m.m Medans killarna har Dress man?! Hallå vem går o köper vardagskläder där då? Det är ju rätt tråkigt men sen är det väl de oxå att de är inte så många killar som spenderar sina pengar på kläder så som vi tjejer gör och de är väl rätt tråkigt egentligen eftersom att de skulle behövas lite mer stiligare & mer fashion killar här i sverige (som dock inte pratar "bögspråket")

Det är också tråkigt att alla killar som spenderar sina pengar på kläder och klär sig bättre och modigare än alla andra killar blir kallade bögar, stil bögar, och massa annat trams. Jag tycker bara de är snyggt när killar har "mode kläder" på sig. Jag älskar t.ex. när killar har färgglada tröjor, min gustaf har köpt en Lila tröja nu och den är så snygg på honom. Aso den färgklicken gör hela outfiten så mkt snyggare. Det är också tråkigt med killar som inte vågar testa och säger "men de där är fan bögigt, skulle aldrig sätta på mig ngt sånt?" Men varför inte? Varför inte våga testa ngt nytt, visst jag är likadan fast jag säger "det där är inte jag, jag kan inte ha sånt" Jag är också feg och måste komma ut ur det skalet men jag arbetar faktiskt nu på att komma över det där.

Men en sak är bra och de är att de har blivit mer killar nu som vågar testa nytt och sätter på sig typ blåa knall blåa tröjor, det är skit fint + att de ger en slags signal på att man är modig & inte rädd för att testa ngt nytt. Samma sak med knallblåa skor, HUR GRYMT SOM HELST?! Befolkningen skulle se så himla fin ut som alla började klä sig i lite mer färger och sånt, (säger jag som sitter här i ett brunt linne med svarta mjukis) men endå? Det här är bara mina åsikter, och de får man ha.. åsikter är bra för då kanske man kommer ngnstans.



Så övertill rubriken, Vem är snyggaste Kostym killen här under?



puss puss / tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0