FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT!

JAG BER OM URSÄKT!
jag måste direkt börja med att säga att jag faktiskt känner mig något otroligt dålig, bloggandet har gått skit den senaste veckan har inte lyckats producera ett enda inlägg, förlåt säger jag bara!

jag tänkte börja med att berätta lite om förgående veckan, eller i alla fall de jag kommer ihåg.

onsdag; vi åkte hem till olivia som vanligt, som vi gör alla onsdagar. där åt vi och sen åkte vi till kyrkan som vanligt. först veckomässa sen blev de att vara i blåarummet där vi masserade varandra, jag lovar jag hade alla sorters massage oljor på mig, (a)
torsdag; skola som vanligt sen hade vi då överaskningsfest för elissa hon blev jätte glad! vi gjorde så att vi gömde oss hemma hos henne och när hon kom hem öppnade vi dörren och överaskade med presenter och godsaker. kan de bli bättre liksom? i alla fall, sen var det dags för dans så vi begav oss av till dansen o tog då fel buss o hamnade ist i vrinnevisjukhuset, hm tänker ni då, vf hoppa de av? först trodde vi att den skulle åka en annorlunda väg sen så tänkte vi att vi sitter kvar på bussen så kan vi lika bra åka tillbaka men de fick vi inte så vi gick från vrinnevi sjukhuset till vilbergen centrum typ, o tog bussen där ifrån till stan . på bussen ringde olivia och sa att mishell va inne på msn så vi bestämde oss för att skta i dansen o åka dit, vi var ju endå as mkt försenade. men i alla fall de var min dag de.

jag ber så mkt om förlåtelse ska försöka bättra mig, men ibland har jag bara inget att skriva om. men det kommer tro mig i sommar kommer min blogg vara bombad!, :) i alla fall, nu ska jag ta o blogga om lägret i gransnäs som var i helgen. så fortsätt kolla!<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0