fredag, bebispanik i skolan! :)

hejsan mitt i bebispaniken!!<3

för att lugna ner er nu när ni sätt rubriken så tänker jag bara säga bebisen är...inte född! haha synd att e inte var april då hade jag nästan kunnat sakt april april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill, ;) hihii.

men i alla fall i skolan har de gått riktigt bra, först så kom ja till skolan och strax därefter kommer resten av klassen, vi pratade mest om att det är den här dagen, just idag som min mammas barn är beräknat att födas, det har varit jätte spänt hemma eftersom att mamma har kännt spänningar på torsdagskvällen och nu hela dagen på fredagen, ja tycker iallafall att de känns rätt bra, jag hoppas den kommer i helgen, :) men man vet aldrig den kan ju komma i stort sätt när som helst, det gällerbara att vara berädd. men i alla fall över till min dag, no lektionen gick väll bra. jag har bytt sjukdom nu, haha inte på det sättet. vi håller på att forska om olika sjukdommar, jag har nu angelmans syndrom, riktigt läskig :) hihi, sen hade vi so, den va rätt jobbig. sjukt lång kändes den oxå + att de handlade om ekonomi..boorrrriinng. och så märktes de ju självklart att ide inte var i skolan, det var helt plötsligt tyst i klassrummet på lektionerna, till och med robin var tyst?! liksom WTF!!!!:| men jag klarade mig...nästan! ;) men i alla fall sen hade vi idrott. det var riktigt kul. vi hade först typ styrka eller ngt haha, de gick väl typ okej? haha, och jag har hört jeff rappa och sjunga, shaaaalalalala, haha.:) klockrenaste idrottsläraren ngnsin, det svär jag på! efter idrotten fixade vi oss och sedan så gick vi och åt lunch, så var vi självklart tvugna att sjunga för alex eftersom att han fyller år imorn.. :) hihi sen så väntade ja i skolan och så missade jag bussen sen så tog ja iaf bussen hem. och nu har ja inte gjort mkt tror ja inte.. elr jag har sätt high school musical 3 igen, (a) älska!!!<3

ha de bra, c ya / tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0