helgen (a)

jag har i stort sätt spenderat hela helgen med ide jarf, riktigt skönt! tänkte ta och berätta lite snabbt om dagarna som varit bara som vanligt, när jag missar. (a)

onsdag; oskar fyllde år, blev att åka hem direkt efter skolan. firade min lilla älskling och han blev jätte glad över pirates of the carrebean *stavning?!* gubben&skeppet, ;) de va riktigt cool. hihi, sen blev de tårta och fika som vanligt. och sen blev de att sitta och plugga för no provet på torsdagen, riktigt jobbigt. trött på all jävla genetik nu. celler, dna, rna, gener, aminosyror, kloroplast, celldelning och allting. de vara åker runt som en jävla spya i huvudet på mig. men ja, de sitter väll vart efter, ;) det blev alltså ingen bowling för mig idag, med ungdomsgruppen.. haha, robin ja hade klått dig om ja va där tro mig ja är bäst...not! ;)<3

torsdag; det var skola som vanligt men vi ringde sitti och bad om att ha prov en annan dag och hon gick med på det, riktigt skönt så nu har vi de på nästa torsdag istället. lyxx.. än så länge iaf, men måste plugga endå. det blev dans idag i alla fall riktigt jävla skönt, skit kul. de gick bra också. ihi, fick beröm. (a) men iallafall efter dansen så åkte vi buss runt hela sverige typ. sen så var vi i GA (gutaf adolf) där väntade vi på min buss som skulle komma om typ 40min, ide skulle alltså sova hos mig, ;) skööönt. men i alla fall vi stod där och väntade sen kom robin med sin hund. sen höll vi på och dansa och massa. jag är alltid galen efter dansen, ;) hihi, men sen kom bussen och så åkte vi hem. jag&ide. sen hemma åt vi och typ fixa ordning o shit.. gjorde lite engelska sen somnade vi. ;) haha vi låg och kramade varandra och så skulle vi se om vi hade samma posision när vi vaknade men de är en annan historia för de var de långt ifrån haha. (a)

fredag: vaknar upp med ide älskling, vi fixar oss äter frukost och allt möjligt sen åkte vi in till stan med mamma, sen i skolan så var de sjuuuuukt nervöst. fyfan jag var skit nervös. nationella proven väntade ju. aso jag trodde ja skulle svimma hela tiden, jag satt och sa det. haha, men första läsförståelsen gick bra.. tror jag, ;) men hörförståelsen är en annan historia...:S den gick inte bra, i alla fall inte den första kunde inte koncentrera mig ett dugg. fyfan jag var skit nervös. men efter nationella slutade vi. riktigt skönt, då väntade jag på ide så länge och sen typ så gick vi hem till mig sen mötte vi sebbe, brobeck och robin på stan och så va vi med dom och gick omkring och allting. tog bussarna runt bara för o hänga haha. skit kul, ;) ide&ja tyckte en sak var riiiiiiiktigt kul på vägen hem sm vi har snackat om hela helgen, hahahah. *jag åker hem* riktigt kul!! haha:d men iallafall, sen efter så åkte ide hem till sig och robin&sebbe gick hem till de. sen åkte jag med brobeck til ljura, så följde han mig hem, sen så va ja hemma och umgicks med familjen, åt pizza och somnade sedan i soffan när vi skulle ha de mysigt.. dålig film säger jag bara.. ett ufo i new york. tyckte den va okej.. inte mer. sen belv de så att ja gick och la mig.. ;)<3 köpte föresten hårfärg&ny fonadtion idag, (a)

lördag; idag vaknade jag sen kom ide så såg vi på film sen så färgade vi håret typ hela dagen hahah, sen så såg vi melodifestivalen och så åt vi mat och sen efterrätt vi blev typ jätte arga när nästan snälla snälla vann, men fan aso den där opera tjejen borde inte helle rha vunnit .. min kommentar efter att hon vann *hoppas hon oxå har HIV så hon inte kommer in i moskva* alla garvade massa, haha(a) aja sen hände massa massa o så somnade vi och allting, de har iaf vart riktigt kul. och de roliga är att ide kommer hit och är med mina småsyskon de brukar sluta så hahaha, (a)<3

söndag: idag vaknade jag av två jobbiga snorungar, ide&isabella. haha sen iaf så åt vi frukost och allting, mitt hår är guldigt kan ja säga, (a) vet int eom man kan kalla mig blondie längre, ;) hihihi. ja vill va blondare men de blire de sen.. nu iaf så ska ja snart fixa mgi sen ska ja till dansen. ha de bra alla! :)<333

c ya / tessaanringdahl.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0