jag som trodde de hade lugnat ner sig, jag hade fel! SÅ FEL!

HEJ ÄLSKLINGAR!<3

I fredags så tapetserade klassen hela skolan med bild på mig och med texten " ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva till våran tessan idag, med sminket hon bär och dansen hon lär firar vi henne både nu och här". Jätte kul verkligen, sen fick jag en parfym utav ide och olivia men min födelsedag skulle fortsätta sa de. Så iallafall jag hade de jätte kul på min födeslsedag, sen igår så satt jag hemma och så kom ide, olivia och elissa och ringde på dörren utan förvarning och så kidnappade de mig, så jag hade en ögonbindel i en och enhalv timma. förstå hur jobbigt det var, jag gick och sjöng och hoppade omkring som vanligt, skämde verkligen ut mig.. jag som trodde att de bara var elissa och olivia och ide som var med mig men där hade jag fel, typ alla tjejer i klassen var där o allt, haha sjuuukt. Men sen var vi framme i lindö och då trodde jag vi var inne i en kyrka och så tog de av mig ögonbindeln så var alla där, hela klassen och de. elr iallafall de flesta i klassen, :) Det var underbart, sen så fick jag presenter och då hade typ massa lagt ihop så fick jag en bärbar dvd, och den är min drog tro mig, hela natten höll ja på med den! JAG ÄLSKAR DEN! Sen utav Rerre&matilda fick jag ett halsband med en jätte stor men as gulligt groda, Och utav Sandra fick jag smink, en mascara och en ögonskugga tack så mkt! :) <3 JAG ÄLSKAR ALLA MINA PRESENTER OCH SPECIELLT ER! Fyfan vad glad ja blev, att ni gjorde de här för mig. ingen har aldrig ngnsin gjort de här för mig, och aso ja är så otroligt glad att ja har er jag förstår fan int ehur ni lyckades hålla tyst, OCH OLIVIA WTF?! haha, (a) men ni är bäst och de här var de klockrenaste ngn ngnsin har gjort mot mig, jag uppskattar de verkligen.

c ya / tessaanringdahl

bilder från fredags och lördags får ni nästa helg för då är ja hos pappa och då går de fort, ;)<3
Kommentarer
bv <3 / 2009-03-29 @ 12:46:49

jaha, min present då :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0