kändis skvaller,

1:A
juste nu 1a för mig är. ÄR ZAC EFRON OTROGEN MOT VANESSA HUDGENS?! hm, jag tror inte det i alla fall.. saken är det att de står på mtv:s hemsida att han för några dagar sedan sätts på en resturang med en ung söt dam och när de upptäckt kamera mannen som stod med kameran i högsta hugg hade de illa kvickt gett sig av därifrån. jag tror inte ett dugg på att de är sant, ja menar vf skulle han nu vara otrogen mot vanessa när de är förlovade och hit o dit? och den där tjejen kan lika bra vara en släkting eller nära vän. snälla vf ska media alltid ta allting så hårt.

2:A
Ja har inte riktigt tagit upp det här men jag har pratat om det i skolan och så, och de handlar självklart om att Chris brown misshandlar Rihanna. okej ingen jävel i hela världen skulle ens kunna tänka sig att de är sant, men de svider att säga att jag faktiskt tror på det just nu, de har stått så mycket om det i tidningarna och ja, de är sant! han är till och med åtalad nu, i domstol. så det finns ingenting som säger att det inte är sant, han ska tydligen ha misshandlat henne riktigt rejält inte bara ett slag utan bitit henne i örat och brutit näsbenet på henne och allt möjligt, anledningen till det här sägs vara att Rihanna var otrogen med Kanye West, och då undrar jag är unfaithful sanning eller är det bara en väldigt passande låt? ja det är väll endå frågan det, Jay-Z som hittade Rihanna och tog fram hennes talang är rasande över det som hänt och uttrycker sig i en intervju "Chris Brown är en död man", han har alltså börjat hota, vilket inte alls känns moget. Jag är ett stort fan av Beyonce och Jay-Z är ju då Beyonces kille så ja de känns ju lite sisådär att han ska beté sig sådär barnsligt. Men ja såhär stod de i alla fall på MTV:s hemsida..

Sångaren Chris Brown åtalades för misshandel och olaga hot igår i domstolen i Los Angeles.

En polisanmälan lades fram som klargjorde exakt vad som hände den kvällen: Chris slog Rihanna flera gånger under en biltur, han smashade hennes huvud mot bilens fönster, hotade att döda henne och bet henne även i örat.

Chris Brown tillsammans med hans advokat Mark Geragos erkände sig inte skyldig till anklagelserna. Händelsen utspelade sig under 4 minuter och 20 sekunderna och domaren godkände Brown's önskan om att flytta fram rättgången till den 6 april.


Folk ser det här som det här som Chris Browns slut på karriären men så ser jag de absolut inte, jag menar folk som verkligen älskar sina artister ger inte upp för en sån här sak, fansen ger inte upp hur allvarligt de än ser ut, så det där med att det här är slutet på Chris Browns karriär är bara bullshit, han kanske kommer ha mer media runt sig efter de som hänt, men de får han skylla sig själv! vi alla är lika nyfikna på vad som händer endå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0