måndag-onsdag

Hej!

förlåt åter igen för en jätte sen uppdatering, men jag har ingenting att skriva om ibland så jag liksom känner mig inte för arr skirva då för de blir bara massa små inlägg där det står exakt samma sak, det vet ni! så jag känner att de är bättre att jag blogga när de finns ngt att blogga om.. okej? är det ngn som ställer sig emot de, är de ba att säga till. men i alla fall den här veckan har vart jävligt rolig. och de är ju framför allt för att man märker att sommaren börjar komma nu. solen, och att de framför allt börjar bli ljusare ute. men i tisdags kände jag bara, ta mig till sommaren här och nu! det var så skönt. min syster och hennes kompisar gick ut i kjol och fikade, själv satt man ju inne och pluggade för de där jävla no provet som ja ska ha imorn, så därför blir inte de här heller ngt intressant och roligt inlägg, för jag behöver verkligen plugga. kan nada... men jag ska sättamig och plugga nu, och bara för att jag & ide har en nyhet/hemlighet så är jag jätte glad.

Min mamma förresten ska ju ha barn på fredag, eller det är rättare sakt den dagen de är sakt att den ska komma, men man vet ju aldrig så spänningen ökar både i skolan&hemma märker jag, folket i skolan, framför allt tjejerna frågar ständigt om mamma har fött än, men tro mig ni märker när hon har fött. hihi, men de är rätt kul att folk frågar, för de är en bekännelse på att man bryr sig. men i alla fall, jag tänkte sätta mig och plugga lite nu, ni andra får ha de klockrent bra!

bara för att sommaren äntligen börjar komma så släpper jag därför en sommrig bild!


för mig är den sommrig iaf, haha (a)

c ya / tessaanringdahl

Kommentarer
Anonym / 2009-03-18 @ 19:12:44

ey, bebisen kan ju komma på min födelsedag :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0