nationella prov matte muntligt,

Hejsan hoppsan!

Dagen började med att jag vaknade fixade mig och fick skjuts till skolan, riktigt soft. Klockan halv nio var det dags för nationella prov i matte muntligt. Jag var jätte nervös, men de var helt onödigt, för de var skit enkelt! Men sen vet jag ju då inte vad jag får, (a) Men sen hade vi spanska och jag fick endel gjort efter det hade vi svenska sen drog vi till maten sen hade vi lunch, sen går cp fram och slår charlie, stackarn jag svär på allt. & ja de är SÅ JÄVLA FEGT av dig bobbe och skicka folk, fyfan... kan du inte göra ngnting själv elr?! din dryga..... efter det var jag iallafall jätte irriterad och sen var de ju då dags för matte, de gick rätt bra. Elr hade vi matte innan maten? jag vet inte(a) jag kommer inte ihåg.. men vi hade iallafall elevensval sen och då gjorde i klart låten och finslipade den lite. Hoppas den blir bra, och nu ska jag bara visa en bild på det jag har fått. (a)



1 bärbar dvd *några i klassen*
1 Mascara * sandra*
1 ögonskugga * sandra*
Parfym *ide&olivia*
grodhalsband*matilda&rerre*
en vibrator (ej med på bilden) *alex*

tack älsklingar!

/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0