nationella prov, uppsats engelska.

Hejsan alla!

Idag var det nationella prov, jag hoppas på ett vg. det känns rätt bra, jag vågar inte riktigt säga. en sak vet jag iallafall jag fick bara starkt g på de andra, aso jag visstet för jag verkligen kände hur dåligt de gick. men iallafall jag hatar prov, och får nästan panikångest varje gång så ja, vad ska ja göra? men iallafall.. skolan har ju vart okej o så,. jag vet inte riktigt va ja ska skriva mer eftersoma tt de inte är så mkt som har hänt..

ingen ungdomsgrupp idag föresten, men imorn är det dans och imorn börjar vi kl 9.00, skönt. På fredag fyller jag 16år yeeeey, vill göra ngnting...:smen javet inte vad..!? iallafall jag har sökt på klassresan o så nu, jag har ett pris de kommer kosta tror jag, ;) hihihi. <3

ha de bra, / tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0