nu börjar de iaf lugna ner sig.. :)

Hej mitt i grattiskaoset!

Dagen har varit U.N.D.E.R.B.A.R, och helt jävla K.L.O.C.K.R.E.N, helt jävla fucking P.E.R.F.E.K.T! De svär jag på, jag uppskattar de så jävla dant och allt tack vare er älsklingar, mina underbara vänner. Bättre vänner kan man faktiskt inte ha.<3

Dagen börja galen och slutade galen, går de o förklara på något enklare sätt. Jag vet inte hur många miljoner gånger jag har sakt tack idag, och mina öron orkar snart inte höra fler grattis. haha jag får ett mentalsammanbrott elr ngt snart. Mobilen piper hela tiden med grattis sms, msn gubbarna blinkar och blir bombad med grattis. Telefonen ringer konstant och alla människor jag ser vet tydligen om att jag fyller år.. haha hur ska de här gå egentligen, kommer jag klara av dagen?! haha. Mina underbara klasskompisar hade satt upp lappar med en bild på mig och texten som jag skrev i förra inlägget, så jävla gulligt. Man kunde ju absolut inte missa de iallafall. Vi hade idrott och de gick väll inte ngt vidare bra för oss i matchen men ja de klarade jag av. Utav ide och olivia fick jag en parfym som ja har gått och sprutat på mig hela dagen, älskar den. TACK!

Men sen när ide och alla hade b-språk satt jag och två 8-or chilenaren dennis och ngn mer och garvade åt ide fiser, ide har ingen aning om det här så hon kmr antagligen dampa på mig när hon läser de här, men de kan hon göra idag för då kan ja bara säga "det är min födelsedag idag" & ja de har faktiskt funkat heeela dagen, när folk har velat göra ngt med mig elr jag inte har fått som ja vill så har jag bara sakt " de är faktiskt min födelsedag idag, " elr " jag fyller år idag!" haha så ah, nu är de ju så att ja kmr köra med den även på mondag o alla andra dagar men de kmr nog inte gå ngt vidare. Men de är lugnt för mig, (a)

Efter att Ide och Michelle hade slutat b-språket så gick Jag, Ide, Michelle och Sebbe ner på stan där vi mötte sötaste Emelie. Efter ett tag ringde mamma och sa att hon kunde hämta mig, då blev jag glad! haha, så jag gick till affären och handlade godis och sen gick sebbe så fortsatte vi att gå på stan sen gick ja där ifrån och åkte hem och vi glömde både ge ide hundralappen och byta alex percing, så tokigt! haha, (A) men de fixar vi sen.. nu är de iaf så att jag åkte hem.

Hemma blev de fika och tårta och presenter, riktigt nöjd med presenterna, Fick: 1700kr, 2 Böcker och en sjal. (a) TACK SÅ MYCKET MAMMA, ANDREAS, ISABELLA, OSKAR & BEBISEN! haha(a) efter de så har jag läst lite och lekt med min lillebror och så har ju jag självklart fått välja mat idag så de blev fläskfilé och grillad paprika på med vitlök och mozzarella  *stavning?!* och klyftpotatis. Mkt mktmktmkt gott, (a) nu sitter jag då här och tänker igenom min dag och de värmer mig ngt otroligt mkt att alla har varit så jävla underbara, ni förstår inte hur lycklig ja känner mig! JAG BARA ÄLSKAR ER!!<3

Ja här kommer ett tack till alla, om ja glömmer ngn får ni säga till..:
Ide, Olivia, Alex, Sebbe, Elissa, Robban, Robin, Johan, Hk, Abbas, Jakob, Stina, Anna, Anna, Michelle, Michelle, Adam, Agnes, Lisa, Roberto, Martin, Gunilla, Ann-Charlotte, Alexander, Patrik, Rebecca, Jossan, Raggarn, Patricia 8an, Emma, Ebba, Sara, Martina, Johannes, Robert, Sitti, Morfar, Mormor, Dennis, Dennis, Johanna, Emma, Jesper, Rasmus, Rasmus, Carina, Jennifer, Ange, Emelie, Mahin, Maria, Alexander, Pappa, Mamma, Andreas, Isabella, Oskar, 7a, 7b, 8a, 8b, 9a.

*kommer inte ihåg vad alla heter hahah*(a)

c ya / en underbart lycklig tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0