paniken till akuten..

Hejsan mina kära vänner!

Jag har inte haft tid att skriva, det är jävligt mkt nu i skolan och nationella prov, o födelsedagar och allting så ja jag får helt enkelt be om ursäkt. Men jag tänkte iallafall berätta om min mysiga men tragiska söndag! Hela dagen började perfekt genom att jag och min lillebror oskar hade en utedag i parken, han älskade det. och jag tror faktiskt han behövde komma ut oxå, jag menar det måste ju vara super duper kul att umgås med sin storesyster när hon är på toppen humör. jag tog iallafall ut honom två gånger, först innan maten och sen innan maten. VI var ute riktigt länge men de kändes knappt, vi hade se så kul så att jag faktiskt glömde bort tiden..Tro de elr ej men man kan faktiskt ha kul med en nybliven 2åring. Jag kan iallafall, han hade de jätte kul och de är huvudsaken för mig. Jag fick desutom massvis med bilder på honom, andra trevligare än andra. haha(a)

När vi sedan är hemma och ser på tv kommer isabella in och visar att hon har ramlat på arkösundsvägen när hon cyklade. Hon tar sedan upp tröjan för att visa såret hon hade på höften, då mamma brister i skrik och säger "MEN ISABELLA GUMMAN, GÖR DE ONT!" det var nämnligen ett djupt köttsår. Mamma tvättade de med sprit i hopp om att inte behöva få de infekterat, men de var ingenting med det.. rätt som det är så börjar de då att bli värre.. min syster får ondare och de börjar nästan vattnas så min mamma&isabella åkte upp till akuten medans jag åkte till min pappa och sedan till dansen. Dansen var bra, :) och ja vi ska tävla 1maj, om vi ens hinner klart, ;)

Min syster kom hem innan mig och då fick ja se ett stort ploster på höften och så berättade hon att hon fick sy 4stygn och hennes lilla vistelse på sjukhuset tog hela 2timmar, jag förstår inte vad de är som tar sån tid? men de får vi ta en annan dag för huvudsaken för mig är att min syster mår bra. TUR ATT DU HADE HJÄLM PÅ DIG SKITUNGE!!<3

/ tessaanringdahl 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0