robin bästa massagen ever!<3

ja nu är det så att jag inte skrev om robins underbara massage som jag fick i helgen, men ja nu får han ett eget inlägg här ist - och de är han värd! ja jag ville bara berätta att robin är GUD på att massera, han masserade mig i typ en halvtimma om inte längre, och ja nästan så att jag somnade. jag kanske borde berätta lie hur de gick till då.
 
jag låg på golvet med min kudde så kom robin och ställde sig över mig och satt sig på min rumpa så bad jag honom att massera mig och sötast som han är så gjorde han det, och jag njöt sönder! det var underbart, tack robin! du betyder sötast! <3

här kommer därför en bild på robin bara för att han var sötast och bäst! <3



c ya / tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0