roligdag!

idag har jag skrattat ngt otroligt mycket, det har hänt massa men endå inget speciellt bara att vi reparerar låten ngt ordemtligt så de låter inte lika dåligt, :) hahaha klockrent, synd bara att vi skickade in fail verisionen till east fm, men de får vi fixa sen. i alla fall, (a) jag ahr skarttat mkt mkt mkt idag, vi gick t.ex hem till mig o åt popcorn och drack läsk medans vi kolla beats. haha gick inte så bra men vi hitta ett iaf o påbörjade låten, (a) stolta!! sen har de ju självklart hänt massa, min mobil gick självklart sönder igen, men ah ide&ja bytte mobil:D haaha(a) aja skit samma jag måste plugga eftersom att de här blir utterligare en prov vecka, + att ja måste skriva ut mina arbeten igen, eftersom att min lärare slarvat bort dom... duktigt! aja skit samma. nu ska ja fortsätta. :)<333

c ya / tessaanringdahl!<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0