torsdag!

helloooo

I torsdags så var de ríiiiiiktigt glad dag, igen.. :) allting hände såklart i slöjden, :) den börja med att ide och jag höll på och bråkade som vi alltid gör. jag tänkte berätta bara lite kort, de blir bättre så. :)


olivia har gjort en rund sak
ide tar olivias runda sak och har sönder den
olivia blir arg
tessan ger ides mobil till michelle så att hon kan sno ytterligare en video på ide,
ide blir arg och jagar tessan
tessan skrattar och orkar inte springa mer
ide springer och hämtar trälim och tar sedan i handen och strycker runt det i hela mitt ansikte och i min mun.
tessan blir riktigt arg och spottar på ide
ide springer runt och skrattar
olivia blir avundsjuk och vill vara med.olivia hämnas genom att hölla sågspån i huvudet på ide
ide fortsätter
olivia fortsätter
ide knäcker olivias näsben
olivia tar en bruk med olja och låtsas kasta det på ide, men locket sitter löst och all olja hälls över ide
ide skrattar
olivia skrattar
tessan skrattar
olivia och ide går in i toan
tessan går till toan och påvägen dit går hon i oljan och ramlar nästan, (a)
ja de var min dag! :) hahahha

ifallaall efter all tragegi så åker jag hem till mig, hemma så firade vi isabella min underbara syster som fyller år, hon fick då massa saker och sen 1000kr till shopping, den tusenlappen skulle ha vart bättre i min plånbok. :) hihi men ialla fall i det dära underbara suget efter sommaren så blir jag bara så sugen på att va med favoriterna så jag ringer/messar de flesta elr typ alex, ide sebbe som kontaktar robin, iallafall sen åkte jag in till stan och förväntar mig då att ja ska följa med elissa till dansen men nej, hon åkte bussen. men sen va ja med sebbe och alex för de andra kunde inte, så va vi ute och gungade och prata. kulkul, ;) hihi sen åkte jag till donken och kebaben och köpte mat hem, haha :) sen såg ja massa på tv och somnade sedan med mobilen i handen, :)
<3

c ya / tessaanringdahl<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0