vissa förändras, saker förändras..bra/dåligt?!

jag måste såklart börja berätta om att ja faktiskt är rätt less på att folk missförstår varandra, för de är de allting bygger på hela hela hela tiden.. och ingenting var riktat bara mot dig.. de borde du ha försått. ja förklarade i år&dagar men du vägrade att lyssna, ist säger du att vår vänskap är över om ja tycker så? ja hade redan förklarat och jag orkade inte mer, så ja de blev som de blev... jag har ingenting att säga dig. ja vet inte ens vad jag ska säga mer än att jag inte är ett dugg osams med dig, de är mer du som är osams med mig. du borde förstå att ja inte menar så och du borde också förstå att ditt humör påverkar alla andra och när jag sedan har blivit så påverkad att ja blir desamma blir jag sur och då börjar du gnälla över mig?! hm... ja men du borde fundera över hur de egentligen låg till.. innan vi börja bråka. de har varit spänt ett tag och de är inget farligt de kan bli så. men du borde bli på bättre humör och bete dig lycklikgare. för lycklig de är du.. det vet jag!

idag hm?, ja idag har de varit rätt glatt igen. mycket skratt. hihi, jag vet inte hurmkr som hänt hahaha vi har iaf haft ett x-antal minnen idag, (a) både mysigt&roligt. vi har varit rätt duktiga på att plugga också. johan har varit rätt mkt med oss oxå. sen blev de typ "krig" under redovisningen. det var ju några som tyckte de var jätte kul att fråga massa frågot om ens produkt så självklart hämnades man, ja är en tjej som itne kan va tyst. men ja skit samma.. imorn är det matte prov så jag pluggar sönder verkligen. så nu ska ja fortsätta. ni får ha det bra!

c ya / tessaanringdahl
Kommentarer
Anonym / 2009-03-11 @ 14:31:55

vem är texten riktad mot?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0