alex and tessan in turkey?!

yeeeeeeeeeeeeeees, i sommar blir det kanske turkiet med alex! FATTA DEN DÅ MOTHERFUCKER! JAG ÄR SÅ SPRALLIG. Alex ska bara prata med sin pappa och de och min mamma är faktiskt riktigt taggad på att släppa iväg mig med alex. Jag lyssnade precis på vad hon sa och hon bara till andreas..

" jaa, therese vill då följa med alex ner till turkiet i sommar och alex pappa skulle fixa allt och det.. och jag litar ju på alex jag menar han är pålitlig och de tycker om varandra och ja tycker det låter bra..!"

fatta den jag & min bästa vän i turkiet?! JAG ÄR ÖVERLYCKLIG!!!!!! fast nu får ja fan inte spralla upp mig för mkt ifall de inte går o de.. ;D

/ tessaanringdahl


Kommentarer
alexanderlindberg / 2009-11-10 @ 17:56:18

de ska nog lösa sig ska du se gumman :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0