EBERSTIENSKA

ETT TIPS TILL ALLA SMARTA ;)

Varför ska man gå på Ebersteinska?
Okej anledningen till att jag skriver det här inlägget nu är för att det är ju trotts allt öppet hus nu och ja känner bara att de skulle vara kul o skriva varför man just ska välja Ebersteinska nu? Så här kommer några anledningar.

F huset står för Fina flickor! - Haha ja de har jag iaf hört några gånger. Så om du ska gå på Eber och är tjej, och snygg välj då något teoretiskt. Det är även här godbitarna hamnar (killarna). Jag menar klart du vill ha en snygging som är trevlig, smart och även sköter skolan!

FRACKVECKAN! - jag längtar såååååå sjukt mkt! En hel vecka när man bara festar, super och ah gör vad fan man vill! Så sjukt kul, jag är då 18år då (SJUKT BRA) så jag slipper ha någon som säger att jag inte får göra endel saker och så, :) skönt! men iallafall. Du går runt i frack, går på alla möjliga clubbar och fester. HATAR LÄRKA, beter dig hur du vill, gör vad du vill säger vad du vill o allt.

Aktiviteter all the time! - Det är alltid någonting som händer på eber, just nu har vi LMS - Last man standing, då man springer runt i skolan och letar efter en utvald med en tandborte. Ni ska då nudda en person som du fått i uppgift att jaga.

Bra utbildning - du får bra utbildning, bra lärare, bra urval. Vi har typ alla linjer och även de bästa.

EBER MAKT - LÄRKA SLAGT! Vi har våra rivaler som vi lär oss redan första dagen att hata mer än någonsin. Det är helt enklet klockrent!

NOLLNING/FÖRBRÖDNINGEN! - Första veckan eller andra kmr inte ihåg(?!?) är det en bussfest då man åker ut någonstans ingenstans och bara festar har de kul och umgås med alla från skolan. Endel umgås mer med varandra än andra ;) hahhaa <3 (jag träffade min nuvarande pojkvän på förbrödningen) haha men iallafall nollningen är som en slagt "välkomsthälsning" fast en lite mer grymmare än. Vi fick spela sopafotboll det var kul, :)

BUSSFESTER! - Det är rätt ofta bussfest och de är de bästa med hela skolan typ. Man åker som med förbrödningen ut med en buss och festar och har de kul. Lär känna nya personer och bara njuter! :)

SÅ VÄLJ NU EBERSTEINSKA ELR MISST DIN UTBILDNING OCH LEV ETT OLYCKLIGT LIV! ;)

/ tessaanringdahl

Kommentarer
Anonym / 2009-11-26 @ 22:02:42

fan nu gjorde du valet ännu svårare ju! dumma dej! haha ;)

men går ni inte sjuuukt långa dar, typ 8-5 oh så? skulle aldrig klara de..allt efter 3 är sent ;) haha

gillar din blogg, men gärna fler bilder? :D

puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0