kalas för Alicia idag!

Idag blev de då kalas för alicia min lilla söta underbara kusin! :) redan ett år gammal! :o helt otroligt! Men iaf jag hade itne min kamera med mig dit utan pappas o ja hann itne lägga in några bilder på datan eftersom att ja skulle åka hem till mamma direkt, och nu ikväll blir de väl plugg antar jag.. SOM VANLIGT. Känns som óm de är de enda man gör nu för itden, :)

men men igår var de verkligen jätte lyckat! Vi dansande, myste och hade de helt underbart! puss påt säger ja ba! & juste de blev catwoman igår ist, men ja tog ingen bild på mig själv men de gjorde nog de andra så om ja får tag i ngn så lägger ja in de sen, :)

/ tessaanringdahl


Fast ja var då inte så jävla avklädd, :) hahah <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0