OjojOJ! BLOGGKRIG!

bara för de som känner mig vet att ja älskar sånt här!!!

för de första: Det är väl rätt uppenbart att texten handlade om mig & Sara? Jag menar våran fest var ju i kneipen och ni fick inte komma dit? Haha vem annars hade texten handlat om?

för de andra: Varför skulle jag ta åt mig, utav någon sin jag inte ens har ngn som helst aning om vem de är? Vet bara att du är ngn random brud som är kompis med emelie de är de enda ja vet om dig men de verkar som om du vet jävligt mkt om mi.. gud så kul jag har en stalker!

för de tredje: fan va de luktar illa, fan vad de luktar avundsjuka! hahahahahah jag menar du snackar om fjortisar med massa smink o de kolla bara din bild? du är ju fan vit om läpparna som du säger att "vi" fjortisar är.

för de fjärde: om vi hade gjort en skala där 1 var normal & 5 var osäker hade du vart en 10.. vem sitter o snackar skit sådär om en person om man inte är osäker på sig själv? (de här är ej att snacka skit ja talar bara sanning o vill få ur mig all ilska)

jag ber om ursäkt till alla läsare som tycker att min blogg är rolig och läsa annars, de är bara de att de är en tjej som har skrivit lite saker om mig och min kompis i hennes blogg och ja tål inte riktigt sånt och ist för att bråka med henne känns de bättre att skriva här i bloggen. haha de är bloggkrig!

/ tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0