Svar på tal:

Hej! :)
Fick frågan nu "Går ni länge på eber?" Och mitt svar är, nej.. eller det kommer ju att bero på vilken linje du tar såklart. :) Men jag går NS och jag har de här tiderna.

Måndag : 8.10 - 15.40
Tisdagar: 10.00 - 14.30 eller om du har labb som du har varannan vecka då slutar du 16.10
Onsdagar: 8.10 - 15.40
Torsdagar: 8.10 - ifall du har spanska som b-spårk så kan du välja att antingen gå till kl typ 5 elr vad de är och få sovmorgon på fredagar eller så kan du gå på fredagar och sluta kl 15.40 på torsdagar.
Fredagar: ifall du har sovmorgon pågrund av spanskan börjar du 10.00 annars 8.10 - 14.40 :)

Jag tycker faktiskt att det är helt okej tider, för liksom de spelar ingen roll vilken skola du tar om du ska gå NS de är plugg överallt, de är sena tider men jag tycker att dehär passar mig bäst. Man hinner hem och plugga och även ha en fritid(ibland) men liksom jag ser INGEN anledning till att inte ta Eber, du kommer missa så sjuuukt mkt om du tar någon annan skola för vem vill vara en copycat av ngn annan? Nej ingen o de är precis de dom andra skolorna är av oss. Tro mig, de är fler skolor som skaffat LMS nu o shit, sjuuukt patetiskt menmen, ;) :)

Men en fråga tillbaka, vad vill du ha för bilder? :) på mig, på mina saker, på vad jag gör? :) Tack för tipset föresten! :) <3

/ tessaanringdahl - ÄLSKAR MINA LÄSARE!


Kommentarer
DDAHL! / 2009-11-27 @ 13:09:13

Vi har bättre schema :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0