världens underbaraste pojkvän... elr inte!

Ja här tror man att min idiot till pojkvän älskar en men icke sa nicke! Såhär låg det till iallafall, jag då trodde att idioten hade slagit i huvet och helt plötsligt bara blev jätte gullig eftersom att han skrev "jag älskar therese ringdahl!" och då blev ju jag då jätte glad då såklart och så säger jag SJÄLVKLART tillbaka "jag älskar dig också!" eftersom att man är världens bästa flickvän liksom men gissa vad idioten skriver då?! "du är inte ensam om att heta therese ringdahl -.- :s" ASO VAR INTE DET DE BAJSIGASTE MAN KAN SÄGA TILL SIN FLICKVÄN ELLER? men nu försöker idioten fjäska för mig här men nej nu ska jag vara bitch tillbaka..

Nu läget. " jag älskar dig älskling, jag älskar dig mest av alla therese ringdahls som finns!" o så vidare o så vidare, :) men nej han ska få vad han förtjänar för ingen absolut INGEN dissar en ringdahl! :)

/ tessaanringdahl


haha ps har startat club på facebook så alla måste gå med "the real side of ide jarf!" kommer dyka upp jätte mycket skoj och bilder på ide! :)
Kommentarer
Anonym / 2009-11-30 @ 19:21:11

är det slut mellan dig o din pojkvän? :O :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0