berättade aldrig om..

berättade aldrig om festen i fredags, hann inte direkt. Men iallafall ja vill inte skriva allting heller eftersom att jag har ett privat liv oxå. & ja de är inte typ 3som läser bloggen heller... men iallafall..

fredagen började med skola och allting precis som vanligt sen stannade jag kvar typ 20min i skolan för att christoffer skulle med mig hem.. trodde jag. De var ju bara de att han var ju tvungen att åka hem innan och hämta saker och allting så jag fixade mig lite hemma sen kom den underbara jäveln hem till mig så fixade vi oss. Sen bar det av till södertull där vi träffade de andra. Sen gick vi till donken och åt middag, sen tog vi spårvagnen till haga.

I haga blev det förfest det var riktigt kul. Umgicks, pratade och ja hade de skit kul verkligen.. :) sen så åkte vi till resecentrum där vi tog bussarna och åkte sedan typ 1 & ½ timma till finspång där de var fest. & så hade ja de rktigt kul hela kvällen, de var väl vissa saker som de blev lite tjaffs om men vafan.. de blev lyckat iallafall. Jag dansade så mycket att jag trodde faktiskt att jag skulle vara död dagen efter men nejnej. Jag är iallafall " the sexy teaser girl" nu. Haha och om ja ska vara ärlig ja skäms inte ett skiiiit. De känns ba riktigt kul! :)Har inget att skämmas över liksom. Jag dansade bara och hade kul!

Efter festen åkte vi ju hem till stan och så stannade vi på donken och så träffade ja nadja och michelle och några där och ja vi pratade och de. Sen drog jag och dahl hem och sov.

/ tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0