dags att gå vidare...

älskling älskling älskling...

Jag vill inte se dig såhär längre, jag förstår att du mår dåligt över allt som hänt jag vet älskling men de var 2månader sen. & hon verkar inte behöva dig längre älskling förlåt älskling men sanningen svider. Du själv måste bara förstå det nu. Jag vill inte sitta här och anklaga någon av er för att de tog slut mellan er. Men snälla bby du måste förstå... hon har gått vidare & nu är de dags för dig att gå vidare.

Att se dig helt nere 24/7 skadar inte bara dig själv utan oxå din omgivning, och älskling ja tycker de räcker nu.. du ska fan inte gå längre än vad du gjort och ja ska fan hjälpa dig.. vad de än innebär! Jag har läst texten och de fick mig att tjuta så sjukt mkt och därför bestämmer jag nu. DU SKA GÅ VIDARE! Jag bryr mig inte hur, du ska fan inte må dåligt längre. De är slut med tårar, slag i magen och tankar om att de var någons fel nu!

Vi ska klara de här okej även om ja kmr få släpa ur dig ur skiten så kómmer jag göra de, även om ja kmr behöva ge upp folk jag älskar även om ja kmr behöva ge upp så jävla mkt så kommer jag att dra dig ur de här för de räcker nu, de är slut på de här!

& kom ihåg jag gör de hör för du är min bror! <3

/ tessaanringdahl


ditt hjärta ligger nu i min hand & ja svär de ska bli helt igen...! <3
Kommentarer
Anonym / 2009-11-03 @ 16:02:33

Gör det gumman!! Han behöver de... <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0