gästblogg: Alex!

Tjenahallå !

Sitter här ni i F huset med tessan, hon tyckte att ja skulle skriva ett litet inlägg i hennes blogg^^, aja iaf, här har ni då mmig , Alexander lindberg, tessaanringdahls bästavän (:, för alla er som undrar så bor vi nästan grannar och hon avgudar mig :), allt som händer runt henne påverkar mig, och de ska ni alla veta !, så gör ni henne ngt, så gör nig mig ngt!, har några små saker att säga fakiskt, för de första så fattar jag inte varför hon har valt en sån jävla plugg linje ?!, va är meningen liksom, bara titta och plugga helatiden dag ut och dag in, som nu vill extempel, kommer hit till henne för att jag har rast, seå sitter hon har har ngt jävla projekt liksom?, själv så har jag inte en enda jävla läxa, har BARA praktiska lektioner,

idag så har jar svets, sitter på morronen och svetsar fram till lunch, sen efter lunch så har vi svenska och engelska sen slutar vi, och dom andra dagarna så har vi typ svarv, fräs och service/underhåll, de är va jag kallar skola !, där man har en sån fritid där man kan göra precis vad man vill efter skolan och inte bara sitta inne och läsa i böcer och anteckna, vi har inte ens matte!, fatta den liksom ^^, fast iofs så kommer vi börja med matten nästa period, men ändå fa, en hel termin utan matte (a), men tror nog att de är bäst att ja drar tillbaka till C huset och sätter mig vid min svets nu igen, annars får "fläcken" damp (a), men om ni vill att jag ska skriva flera inlägg så äre bara att ni kommeterar !, och jag hoppas på att ni kommer kommentera mkt nu om vad ni tycker och tror om mig ! (a) puss  så hörs vi ^^ (a) <3

Kommentarer
Anonym / 2009-10-07 @ 14:03:40

Kom ihåg ditt inlägg när du om 10 år kämpar på att få svetsjobb och Tessan är advokat och tjänar 100000 kr/mån...

ANONYM

Anonym / 2009-10-11 @ 14:10:10

skriv ordentlig svenska...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0