hemma från dansen

Ja färgade då håret idag ju och ja jag sprang ur duschen och sprang fort iväg till dansen och ja kom precis i tid de kallar jag skillat. Jag var rätt duktig på dansen idag, fick lära oss de snabbaste steget vi någonsin dansat de är helt sjukt o ja vill så gärna fixa den här dansen haha så ja ska erkänna att ja gick o sjöng på låten hela vägen hem och stannade och dansade, de är helt sjukt.. ja är helt sjuk! Dahl erkände typ nyss att han läser min blogg & de är SJUKT, ;) haha välkommen till min blogg älskling, :) haha,

mitt hår är typ inte så jätte blondt, hah elr aso de är typ fortfarande blött...men men imorn ska ja sola tror jag jag har planerat en skit bra sak. Imorn blir de skolan sen direkt efter skolan drar ja in till stan stannar vid sol&motion som ja inte tror de heter längre och solar sen springer ja hem duschar och sen messar ja dahl o sen så fixar han&ja oss till bussfesten.

hihi nu ska jag prata med pappa om jag får låna hans rutiga skjorta tills imorn haha för att jag ska vara bonne, :)

/ tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0