ide&mustafa nya spelnördarna!

Sitter och har datakunskap och för första gången är det roligt. Ide och mustafa sitter och skriker och spelar spel, eller alla sitter rättare sagt och gör allting annat än vad de ska göra. Haha soppor vi är aso!

ska skriva av lite kommentarer de sitter och skriker nu;
Ide ; vi dödar lila sen dödar vi varandra .. jag skoja HAHAHA
Mustafa: han kommer stanna någonstans
ide ;YES NU DÖDAR JA HAN, nej nej *aaaa, aaa* yes neeeej JA DÖDA MIG SJÄLV!
mustafa ; WAH VEM VA BLÅ VA VA VA, FAN DU VAR BLÅ!
ide: faaan ja fick ingen
mustafa; ooooh ooooohhhh såg du?
ide; ooooooh ooooh ja ser!!!!!
mustafa: hahah!
ide: vi klurar do gå in där, oooh ja döda mig själv vad trög jag är1
mustafa: jag kommer..... jag kommer vinna de här..! jag ska döda han, jag ska jaga han!

aso tänk vad ett jävla spel kan göra med en människa hahaha, de bombar min hjärna just nu!!!!

/ tessaanringdahl
Kommentarer
Anonym / 2009-10-06 @ 20:47:12

"Haha soppor vi är aso!" menar du sopor?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0