i'm going blonde..again!

YES, snart kommer ide& michelle så ska de färga mitt hår så har jag problem stoooora problem, ja har inga träningskläder här hos pappa & ja kan inte hoppa över dansen för då missar jag allting idag & nya steg och sen så är de ju det att ja måste ju komma ut till ljunga då oxåpå ngt sätt och lillen är ju sjuk så ja kan inte få skjuts, & ja skulle sola idag när pappakomhem men nu ska ist mina underbara vänner komma tillmig och hjälpa mig medmitt hår! guuuuud dödamig..:/ ja vill vill vill vill,sola dansa och vara blond! Varför kunde inte klockan vara typ 11.00 nu?



Yes där ärfärgen men de kommer inte att bli så blondt men ah..:/

/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0