inga finnar?!



Som ni ser , ser de inte direkt ut som att jag har några finnar och de beror inte på att ja använder photoshop eller något annat för photoshop kan jag inte ens? Men iallafall, anledningen till att ja skriver de här inlägget är för att ja vill hjälpa andra att bli av med sina finnar. Mina är inte lika mycket längre och de syns inte men jag har fortfarande lite ärr och några finnar här & där men ingenting så att de blir äcklig liksom.

& så kanske jag borde förklara att när jag tar kort så tar ja så mycket kort att ja väljer ut de bilder som mina finnar inte syns något speciellt på här på bloggen. okej nu låter de som att jag har värsta mycket finnar och jätte mycket problem och de ska ja säga, nej absolut nejnejnej de har jag inte. Men typ nån har jag ju & de är ju fan normalt, alla har ju finnar någonstans och har haft och kommer att ha, De är naturligt. Huden funkar så.

Men iallafall jag tänkte ju gå och sola idag och så tänkte ja, men ja färgar håret innan och så bloggar jag om det och sen solar jag o så bloggar ja om de och innan de kan jag ju liksom skriva lite om små enkla tips hur man blir av med finnarna. som faktiskt funkar!

Vad tycks om de? Jag känner mig på riktigt sånt här blogghumör idag, & nu har j faktiskt fixat två inlägg på en timma ju?! Gud de här kommer ju gå skit bra idag.

/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0