jag älskar att sjunga!

Jag vet.. att jag inte har någon fin röst och speciellt inte när man lyssnar på låten som jag och ide gjorde men jag lovar och svär att jag inte alls låter sådär och att det var en cp inspelning. Vi gjorde dessutom en ny inspelning för att vi skämdes så mkt men den kom aldrig ut.. men okej ja ska låta alla retas och beté sig så omoget de bara vill för helt ärligt.. så bryr jag mig inte ett skit de var ett mvg arbete vi ville ha ett mvg och gissa det fick vi oxå.

Men nu är det så att jag älskar att sjunga och ingen kan aldrig någonsin ändra det, inte min pojkvän, inte mina vänner och inte heller några random personer som tror att deras åsikter helt plötsligt kan ändra på mig! Så nej, håll bara käften!

jag älskar att sjunga, och ja kmr antagligen alltid att göra de även om jag inte har världens finaste röst så ja ingen kan ändra mig... förutom jag själv så de så!

/ tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0