jag saknar dig!

Just nu sitter jag här och saknar ide så himla mycket. Ide är min absoluta bästa vän ingen kan aldrig någonsin påstå att de är bättre än ide för de är dom verkligen inte. Ides och min vänskap är den starkaste eller jag vet inte om den är lika stark längre men den var iallafall den starkaste någonsin. Jag har aldrig litat eller älskat någon så mycket som ide, om ide skulle försvinna ur mitt liv skulle ja ba dö, på riktigt ja skulle inte ta självmord eller något liknande utan jag skulle dö helt naturligt, de skulle vara som att mitt hjärta blev urslitet och ah exakt så.

Jag saknar henne mer än någonsin...jag hoppas verkligen inte att våran vänskap ska glida iväg eller någonting mer nu för jag kan hålla med min mamma, vi är inte alls som vi var förut.. & de är synd, ja har hela tiden nu blivit irriterad på mamma varje gång hon har sakt " du&ide, har de hänt ngt mellan er? Ni är ju inte lika mycket längre? Varför sover du aldrig där längre, & varför sover hon aldrig här? Varför går du aldrig på stan med ide längre? Har ni bråkat? Är ni osams? Har ni skaffat andra vänner? " & ja har hela tiden sakt, nej mamma de är precis som de alltid har varit, vi är lika bra kompisar som alltid.. men varför ljuger jag för henne? & framför allt varför ljuger jag för mig själv? Jag vet ju att vi inte alls är lika tighta längre & vi båda har ju märkt att vi inte umgås någonting på fritiden längre, bara på fester? Inte ens där ibland.. :/

& jag hatar de... nååågot otroligt, ja vill att allt ska vara som de var jag vill ha min galna ide bredvid mig dygnet runt, ja vill att hon ska rapa och fisa i min närhet jag vill att hon ska reta mig jag vill att jag ska reta henne och ja vill att vi ska reta varandra.

men.. vad som än händer, så älskar jag dig ide jarf.. förevigt, föralltid! & ingen kommer aldrig någonsin att vara bättre än dig. du är min själ, mitt liv, min andra halva, mitt hela jag, mitt intre, mitt yttre, min ängel utan vingar, min ängel, min bby, min älskling, min sötnos, min snygging, min babe, mitt hjärta, mitt gosedjur, mitt äckel, mitt handikapp, min bror,  min syster & min absoluta bästa vän! Du är min min min min bara min & mitt mitt mitt mitt allt!







/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0