situationen då man undrar om man verkligen betyder så mkt för en person som de sägs...

jag har aldrig tvekat på dig... aldrig aldrig aldrig! Jag har heller aldrig tvekat på våran vänskap.. men vad får dig nu att inte berätta för mig?! trodde aso ja verkligen trodde att ja var en av de allra första som borde få veta ngt.. men så mkt betydde jag inte.. tydligen. och jag vet jag har inte pratat med dig ett piss om de här än men ja ville bara vänta och se ifall du kanske skulle berätta men nej tydligen inte..

och sen jag trodde att vi skulle få bättre sällskap nu när vi bor närmre varandra men nej?! ist har ja inte hört ett skit från dig och vet du hur mkt jag saknar dig eller?! VARJE sekund jag var i närheten av dig kände jag mig så jävla uppskattad och lycklig. & jag är inte ute efter bråk.. jag vill bara att jag saknar dig så sjukt mkt och eftersom att du är min bror så förväntar jag mig att du ska prata med mig..

/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0