svar på tal:

Nu har ja fått en till fråga! Kanske inte samma slags fråga men men ja tänkte att ja kunde kombinera frågan med vad jag ska göra snart! :) hihi

Fråga: åh va kul att du vill vara med i veckansblogg hos mig. Allt bra med dig ?

Svar: Ja men det är klart! Ja allt är bra med mig jag är med min underbara vän olivia och vi ska äta lite mat och sen svulla massa läsk & energidryck och se O.C är inte det världens bästa program eller? Eller desperate housewives är också jävligt bra jag kan inte välja!

Nu ska jag äta och så får vi se om vi hörs sen, ja säger bara JAG REKOMENDERAR INTE HALLON&LAKRIS DRICKA! Den är äckliiiiiig som fan!

pusspuss / tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0