var berädda på....

Bara för att ja är hemma med min lilla älskling idag så tänkte ja passa på att uppdatera bloggen lite bättre idag, vad sägs som ett inlägg varannan timma, elr varför inte ett inlägg i timman?! tror ni jag klarar de.. jag tror de faktiskt, de kanske inte blir världens längta men måste försöka. Gud så kul jag kom på de precis nyss jag är så smart, Men nu är bara frågan.. vad tusan ska ja blogga om?!

Jag funderar på lite tips och annat gott o blandat. Men ni sötnosar får ta o checka in här ibland. & kul att folk faktiskt fortsätter läsa min blogg de känns ju skit bra så nu känns de bara som att jag vill skriva skriva skriva skriva hela tiden eftersom att ni faktiskt läser det, hihi! Men håll utkik så ska ni se att de kommer att ploppa upp inlägg (massor av inlägg) under dagen!

blev inte att träffa min underbarling idag föresten.. stackarn.. får hoppas att han klarar sig en dag utan mig.. hah knappast! haha skoja, menmen frågan är väl om ja kommer att kunna hålla mig borta från honom. Igår var han här så myste vi i min säng o såg på tv.. myyyys! Imorn blir de att han ska sova här efetr bussfesten yeeey.




/ tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0