Att inte...

0-690f00c4672d70f6a14a5b7bca070110.png

Kolla varifrån!

Att inte orka, det måste vara den jobbigaste känslan någonsin elr egentligen jag har mkt jag tkr är det jobbigaste någonsin, att känna sig hatad och speciellt så är det irriterande o veta att ngn man tkr om inte tkr om en tillbaka och när man hör hur mkt han tkr andra tjejer är snygga och när han tkr om andra tjejer, det är oxå jobbigt att veta att två personer som betyder så mkt i sitt liv inte klarar av varandra och alltid ska bråka, det måste vara det jobbigaste. Speciellt när det handlar om någonting som påverkar en själv, elr när det rättare sagt handlar om en själv, kanske är man anledningen till att de bråkar, kanske är det ens fel. Kanske är allt det här ens fel, det kanske beror på en själv... Nu tänker alla vad vet hon jag vet men ni ska veta att ingen inte för någon av mina bästa vänner har jag orkat prata med om det här för jag känner att om det är någonting ja ska försöka övervinna och klara så är det de här. Förlåt men jag känner du, o det blir bäst så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0