Bögvän sökes!

Är du bög? Elr är du lite bögig i sättet? Elr kanske känner att du är lite mer tjej än kille? Då är du perfekt för mig! Ja söker nämnligen min egna lilla Amir. Ja vill oxå ha en bögvän som sminkar mig & fixar mig. Ja vill kunna snacka, killar&tjejer med den här bögen och ja de är något speciellt med bögar, de är så jävla gulliga och roliga så ja de är ba så söta! Så ja är du bög elr något i den stilen, hör av dig!

& nej de betyder inte att ja kmr byta ut ide mot bögen elr ngt. Utan ide kmr alltid vara my number one! Så är de bara, ba att ide kanske inte vill fixa mitt hår innan fester & så, elr ja de är väl mer så att ja inte vågar låta henne fixa mitt hår. hahaha, love u bby!



/ tessaanringdahl
Kommentarer

Amir säger att bloggkrigen är uppgjorda



Glöm inte att läsa det här:



http://radiopojken.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0