hi's soooooo 2 months ago!

Ja nu dreglar ja inte längre över en viss ***** längre, nej nu hitta ja en annan som ja kan dregla över, för han är så otroligt snygg. elr ja tkr de, sen vad resten tkr spelar ingen jävla roll för mig. De är ju ja som ska tycka personen är snygg, de roliga är att javet att han tkr ja är snygg, men de roliga är att ja inte håller med han! :) Iallafall & nej de är verkligen inte gurra jag menar med ***** så tro inte det. Gustaf kmr alltid betyda ngt otroligt mkt för mig, men de kanske inte blev som planerat helt! :( o han vet att ja är ledsen över de, men de är dags att gå vidare nu.. för båda!

ja men iallafall, ja tkr fortfarande den här ***** är så sjuuuuuuuukt jävla snygg, het o sexig o allt därimellan men de är ju inge kul o gå o bli suktad efter en sån mums bit som han när man inte får något tillbaka elr hur? Därför hade ja turen att hitta elr han hitta mig... en annan snygg lite söt mumsig bit. :)

haha ja de har var då min & min älskling ides idé, & de är rätt, HI'S SOOOOOOOOOOO 2 months ago! ;)

I'm not a diva, I'M THE DIVA. I'm not a bitch, I'M THE BITCH! Remember that fuckers, ;)<3

/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0