I'M A BUSY WOMAN!

I'm a busy woman, ja de är precis vad jag är en upptagen kvinna. & då menar jag inte inom kärleken, elr jo kanske lite där oxå. Tror inte mr hemlig skulle uppskatta om jag sprang runt med massa andra killar än han. Menmen, ja menar då att jag har sjukt mycket att göra. Är det inte Skolan, är det plugget, är det inte plugget är de vännerna, är de inte vännerna är de Mr hemlig, är de inte Mr hemlig är det kyrkan, är det inte kyrkan är det dansen är det inte dansen är det familjen är det inte familjen är det något annat. & så fortsätter det.

 

Jag har vart väldigt mycket med Mr hemlig den här veckan och så har jag då vart lite ledsen&upprörd för att dansen blev inställd i torsdags, ja hade ju längtat så himla mycket! I helgen har de inte blivit något festande. Vart hemma med familjen, o de har väl vart mysigt. Imorn blir de nog att åka o köpa dator, yippii!

 

/ tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0