jag tycker om dig...väldigt mycket!

Nu ska jag vara ärlig; Jag therese ringdahl skiiiiiiter i om ni tkr de här är fel. Efter så kort tid, men... Jag tycker om mr hemlig.. sjukt jävla mkt! Sen vad ni andra tycker skiter jag i, jag bryr mig inte ett skit. Eran åsikt kommer inte att vara värda någonting och kommer absolut inte att påverka mig. Han har en sån stor påverkan på mig som ingen annan har haft förut som jag tyckt om så jag tänker låta de här hända. Jag tänker bli kär, jag tänker bli så sjukt inerligt hårt jävla kär som de ba går o bli & de känner ja på mig redan nu.

...ja tänker satsa. Jag tänker satsa hårt & stort på att jag får den ja vill ha och ja tänker låta de hålla. Ja tänker jobba upp en stor & stark relation som ska hålla. & ja tänker att kämpa för det. Jag har aldrig velat något så mycket om nu.

Det här låter nog konstigt...Det här låter nog jävligt konstigt och för endel är de nog konstigt & ja mr.hemlig kanske oxå tycker de. Men för mig är de inte så konstigt. När man tkr om någon så kan man inte rå för de. & nej ja skämms verkligen inte över han. Han är snygg, snäll, söt, rolig & helt jävla underbar. Så de är inte därför ja kallar honom Mr hemlig utan ja tkr bara om att reta folk som inte vet och vill bara hålla han lite för mig själv.

Men nu tkr ja de är färdig pratat om det här, puss puss söta läsare

/tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0