MR HEMLIG - Avslöjad!

För det första; Hade jag min anledning till att hålla han hemlig i början, ja ville helt enkelt ha han för mig själv. Ja vill inte heller att folk ska kalla han "min pojkvän" eftersom att han inte är det.. än?! Ja vill inte heller att folk ska gå och prata om "oss". & ja tycker inte heller att alla borde veta vem ja tycker om, det är mina känslor som jag har & ja tycker bara inte att alla ska ha ngt så intressant som mitt liv att prata om.

För det andra; Jag skäms inte över honom de är inte därför han har fått namnet Mr hemlig. Han var oxå den första som fick reda på att han faktiskt var Mr hemlig, eftersom att jag är blond som ja är och ville inte att han skulle tro att de var någon annan. Det var liksom uppgjort om man säger så.

 

För det tredje; Det är roligt när folk kommer och frågar vem "mr hemlig" är, de är kul att alla inte vet om allting hela tiden. Att man faktiskt kan ha någonting för sig själv.

 

Så ja, de här är då MR HEMLIG, Christoffer Dahl går 1an på Ebersteinska i klass NV1A, så ja nu vet alla, :) Nu slipper ja gå och hålla de hemligt oxå. Men... bara för de här har blivit offentligt nu så betyder de inte att vi är tillsammans. Utan de får vi se när de kommer, de kommer antagligen när vi haft (om vi har) vårt "serious talk".

tyvärr var ja tvungen o ta bort bilden på krilleboi så a, ni får väl se om ja lägger in en annan bild ngn annan gång... -.-

/ tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0