nu gråter jag...

...tårarna rinner, faller o gör allt möjligt Robin skrev till mig här i bloggen, han skrev att han sakna mig & att ja kmr vara en del av hans tatuering.. förstå den.. jag vill inte att han ska vara i lund längre. Om ja kunde hade jag burit hela jävla lund till norrköping, med mina bara händer! Men nu är de inte så, men snart kommer du& hälsar på & då ska ja krama om dig tills du åker tillbaka till lund igen. Du förstår inte men du är de färgglada i min svart vita värld. Du är fan värd så mkt för mig... du får mig alltid att tänka om när ja vill sluta tänka över huvudtaget. & du har alltid ställt upp för mig och gjort mig på bättre humör. Jag saknar dig, ngt otroligt! Kom hem bby jag behöver dig här hemma... mer än någonsin!

/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0