Radiokillen?!

Radiokillen? Hm, vem är de? Vart kommer han ifrån? & Vart hitta han mig? ;o

Hm, Radiokillen är ngn bloggare som älskar att skriva skit & hemska sanningar om bloggkändisar. Amir verkar vara hans absoluta favorit när de kommer till den biten. Ja har ingen aning om vem den här radiokillen är, men ja tycker endå att hans blogg är rätt kul att läsa. Han skriver ju trotts allt skvaller and u know, TESSAN LOVES SKVALLER! & ja tror han måste ha hittat mig om man går in på bloggsök eller något liknande så kan man söka på olika saker och så tror ja han hittade min. Eftersom att han sökte nog på Amir. Aja de är skit ´komplicerat att förklara. Menmen kul, & ja hoppas att han kanske lyckas göra så ja får lite mer läsare, inte genom att snacka skit om mig kanske haha. ;)

/ tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0