saker som bara inte händer...



Bögar är äckligt!... Jag börjar avsky bögar och tycker att dom är så äckligt, GUDS VILJA ÄR ATT KVINNAN&MANNEN SKA ÄLSKA, inte man&man, kvinna o kvinna. Jag blir helt hjärntvättad och startar en pakt som ska få bort alla homosexuella från världen, jag blir alltså nya hitler bara att ja vill få bort alla homosexuella. Där är en sak som alltså aldrig kmr att hända i min värld!

Okej att säga neger! Jag blir helt sjuk i huvudet och tkr att de okej att kalla varandra och mörkhyade negrer. Jag pluggar därför på vart ordet kommer ifrån för att kunna försvara mig mot folk som tycker att det inte är okej. Jag går åka med i olika rasistiska grupper och solar aldrig mer i hela mitt liv eftersom att ja är svensk o svenskar ska vara vita. där är en sak som absolut aldrig aldrig aldrig någonsin kommer att hända!

 

Tjäna pengar på bloggen, aldrig i livet! Jag blir erbjuden massor av pengar om jag fortsätter att blogga som vanligt fast inom ett företag, min blogg fortsätter exakt likadant med samma innehåll och allt bara att ett företag köper upp mig och jag tackar nej. Jag vill inte tjäna pengar på att skriva om mitt privat liv döööh. Nejnej ja vill tjäna pengar på min blogg!

/ tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0