snabbinlägg

hej underbara blogg, just nu har jag en liten rast på 10minuter så jag tänkte nu blir de ett snabbinlägg, ide & sami står här bredvid mig och snackar om persiska, arabiska o kinesiska o allt möjligt, förstår ingenting. haha (a) men de är väl jag de. ;) Iallafall nu måste jag tillbaka till en väldigt "rolig" naturvetenskap lektion, sitter o ritar mina möss med massa hår och morrhår. Rätt kul faktiskt, o så pratar jag o ide om lite roliga saker, haha pluggar vi? hahha nu stör ahmad mig o klappar mig på kinden han älskar mig så jävla mkt! :) hahahahha han dödar mig! ;)

nu kom sandro, o ja svär att han kmr kommentera hela de här inlägget, hahaha på riktigt nu tkr han de är tråkigt. :)

men vi hörs kanske sen, puss puss

Kommentarer
Linnéa / 2009-09-04 @ 10:51:21

hoppas du får en trevlig dag :D


latttemorsa / 2009-09-04 @ 10:54:07

See ya!


Elm / 2009-09-04 @ 11:02:54

Hej! Fin blogg du har :) Kom och besök min: http://storamolnet.blogg.se/

Ha det bra!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0