stackars mig...

Nu blir de o plugga engelska & no. Engelska förhör imorn och No prov på torsdag. Imorn blir de skolan, först förhöret sen film sen lunch sen eberyra. Längtar lite grann, (a) Sen blir de att träffa sötast mr hemlig sen blir det kyrkan. De ska bli skönt.  & i kyrkan ska jag plugga No tror jag.

Ja, de flesta visste nog inte att ja går i kyrkan varje onsdag, men nu vet ni det iallafall. & ja kan säga att jag tror på vissa delar inom kristendommen. & så tycker ja att de är väldigt skönt att gå till kyrkan och vara med alla underbara i ungdomsgruppen och bara få slappna av. För i kyrkan där försvinner all min stress och ja kan vara mig själv, jag blir som en ny lycklig person och de trivs jag med. Ja trivs med alla i ungdomsgruppen och jag trivs att vara där och så länge ja känner så, så kommer jag antagligen att fortsätta gå i kyrkan.



"So I lay my head back down, and I lift my hands and pray. To be only yours I pray, to be only yours I know now your my only hope!"

 

/tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0