tessaanringdahl wake up FFS!

DAGS ATT VAKNA!

varför ringer inte väckarklockan för? Ja är antagligen för långt in i min himelska underbara dröm. Ja vägrar helt enkelt o vakna upp, men ja hoppas att ja vaknar upp och låter de bli verklighet o att de ska funka, elr så fortsätter ja drömma o bara låter de vara en dröm, de skulle vara riktigt skönt..

men att drömma just nu känns bra, men de känns konstigt. & frågan är, är de bara ja som drömmer den här drömmen? är de ngn mer som drömmer som mig. kanske så vill du dela den här underbara fantastiska drömmen med mig! Men de kan sluta illa, de kan de alltid. Men i drömmar & filmer slutar de ju nästan alltid som man vill, perfekt, lyckligt & helt underbart. Ja önska att hela mitt liv var en dröm, en dröm ja kunde styra. Men ja antar att de livet inte skulle vara så dramatiskt o kul som mitt faktiskt är just nu, ja har haft mina mardröms dagar nu men ja tror de är över!

låt mig snälla få uppleva den här drömmen, för den här drömmen är underbar! I would let it take all of my energy! <3


hälften av drömmen handlar om precis de här, du&ja på en strand tillsammans där de är varmt&skönt! <3

/ tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0